Conform art. 9 Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, clientul are dreptul sa returneze orice produs in termen de 14 zile de la receptia acestuia fara a explica motivele si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher.
Suma de bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher se refera strict la costul produselor, exclus taxele de livrare.
Plata transportului produsului returnat / trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
Pentru exercitarea dreptului la retragere, va rugam sa ne comunicati decizia dvs de a va retrage din cordul de cumparare in termen de 14 zile de la receptia coletului prin e-mail la adresa office@healthonline.ro sau la numarul de telfon 0745511900.
IMPORTANT:
Potrivit art. 16 lit.e al Directuvei 2011/83/UE sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (de exemplu produsele de ingrijire personala care intra in contact direct cu pielea).
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care au fost livrate, insotite de factura de achizitie din colet.
NU se admit la retur:
- Produsele care au fost desfacute
- Produsele care au fost incarcate sau utilizate
- Produsele care au sigiliile rupte
- Produse cu ambalaje deteriorate din culpa clientului.
Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR:
1. Asigurati-va ca produsul este in aceeasi stare in care l-ati primit si nu indeplinesc conditiile de exceptare de la retur de mai sus
2. Contactati-ne prin e-mail la adresa
office@healthonline.ro pentru a ne instiinta cu privire la decizia de retur
3. Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa nu se deterioreze pe timpul transportului. Puteti folosi acelasi ambalaj in care v-a fost livrat produsul.
4. Expediati coletul prin curier rapid la adresa: Calea Bucuresti (DN1) nr 113, Saftica, jud. Ilfov, telefon 0745511900.
NU acceptam retururi prin Posta Romana si colete cu plata ramburs.
Daca doriti sa ne ocupam noi de
organizarea transportului va rugam sa ne mentionati acest lucru in e-mail si noi vom trimite curierul sa ridice returul de la dvs in ziua lucratoare urmatoare solicitarii dvs. Costul returului va fi de 20 lei,
suma ce se va deduce din valoarea produsului.
RAMBURSARE:
Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de unul dintre colegii nostri care se va ocupa de returul dvs.
Rambursarea contravalorii produsului / produselor returnate se face in cel mult 14 zile de la retur doar
prin transfer bancar. De aceea este necesar sa ne transmiteti si un cont IBAN in momentul solicitarii returului. In cazul achitarii cu cardul online rambursarea se va face in acelasi cont de card cu ca s-a efectuat plata initiala.
Suma restituita nu va include cheltuielile de transport.
In cazul in care optati pentru inlocuirea cu un alt produs acesta va fi expediat in cel mai scurt timp si va vom transmite statusul noii livrari.
Conditii speciale:
Daca la receptia coletului observati ca este o problema cu comanda dvs (produs gresit, comanda incompleta, produs deteriorat, etc.) va rugam sa ne contactati imediat prin e-mail la adresa
office@healthonline.ro sau la telefon 0745511900. Vom rezolva situatia fara niciun cost supliementar din partea dvs.