Transport si retururi

Livrare eronata
In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client. Recomandam Cumparatorului ca, in caz de livrare gresita, sa trimita un mail imediat catre adresa specificata pe site: office@healthadvisors.ro.
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor.


Livrarea comenzilor
Produsele comandate de Client vor fi livrate in 3-5 zile lucratoare daca sunt in stoc, iar produsele care nu sunt in stoc au perioada de livrare variabila in functie de furnizor.
In localitatile din Romania livrarea se va face prin curierat rapid, asigurarea produselor intrand in costurile de transport. Vanzatorul verifica produsele numeric si calitativ inainte de livrare, iar Clientul este sfatuit sa verifice coletul la primire, inainte de semnarea AWB-ului.
Toata marfa transportata este garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).
Daca informatiile de facturare si livrare furnizate de Client sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. In limita timpului disponibil vom incerca sa contactam Clientul pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii. In cazul in care nu primim nici un semn din partea acestuia in 24 de ore, ne rezervam dreptul de a anula comanda.


Costuri de livrare
Costul de transport pentru comenzile cu valoare totala sub 150 de lei, se prezinta cu costul fix de 16 RON, iar cele care depasesc valoarea totala de 150 de lei, vor fi livrate gratuit.